Just Be UrSelf...

Friday, June 10, 2011

Back To December... (Especially To Someone...)

Arinie aku nak citer sikit pasal somebody nie.. Aku panggil dia Puan Min coz dia W41 (Penguasa Kastam).. So, aku kena respek dia ar.. Hehehe... Sebenarnya aku kenal dia last year, kenal secara rapat. Maksud rapat tue, aku selalu hang out ngan dia. Mula2 tue takder ar hard feeling sangat, then masa kat tengah2 tue adalah rasa feel2 sikit... Huhuu.. Then, atas dasar kawan, aku respect dia, dan dia respect aku.. Semalam, 9 Jun 2011 dia nikah ngan tunang dia, keje Petronas tue... nak dibandingkan ngan aku yang Pegawai kastam biasa nie manalah sama.. Tapi, yang peliknya semalam aku asik teringatkan memory kitorang plak.. huhuhu... Aku rindu kot kat best friend aku nie.. Maybe ada rasa cinta juga. Entahlah... Lagu nie macam lagu tema kitorang ar, selain dari lagu Gio-Bila cinta (ost Lagenda Budak Setan).. Aku doakan dia bahagia dengan husband dia hingga ke akhir hayat... Amin.. (sedih,kecewa...)

No comments:

Post a Comment