Just Be UrSelf...

Saturday, June 11, 2011

NUr KAsih THe MOvie Vs X MEn FIrst CLass

Dua movie nie memang berbaloi2 giler aku tengok. Kiranya, x membazir beli tiket wayang tue. Aku tengok kat Pavillion, Kuala Lumpur.Tengok sama2 dengan Mr Rashidi a.k.a new bestfren. Hehehe... Kitorang tengok Nur Kasih dulu, then tengok X Men. Tengkiyu CD.❣

Nur Kasih The Movie
➝➝✈
Aku sebagai peminat kipassusahmati Nur Kasih nie, memang rasa giler best ar. Cuma, rasa macam nak suruh Kabir Bhatia adekan sambungannya jer. Aku suka jalan citer yang berunsurkan islamik dan realistik nie walaupun aku bukanlah penggemar citer2 romantik. Hahaha.. Kecuali citer nie ar. Aku kasi 8.5/10
Sinematografi best, plot citer elok dan pelakon memang mantap.. (actually, nak nangis gak adegan Adam ngan mak dia berbual kat ruang tamu masa dia dah sakit tue.. Kuar panggung terus tepon mak aku. hehehe) Dan aku juga suka ngan dialog2 nye... Antara yang aku hafal,
abang memang suka pada Nur. Abang percaya, apa yang diaturkan adalah terbaik.. Nur milik Adam, bukan milik abang Nur janji dengan abang, jangan tanggalkan lagi ye, Jangan tanggalkan lagi...

2 comments:

  1. You're most welcome! It's my pleasure on those memorable days :)

    ReplyDelete
  2. Hehehe... Me too... ❤❤❤ My Fren.... =)

    ReplyDelete